život je kako kada

< srpanj, 2014 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Opis bloga


Život je čudo nemjerljivo i zato se ponekad usudim zapisati sjećanja, misli, nadanja, želje, a sve to podariti svima koji su začarani čudima kao i ja. Uz poeziju često pišem priče koje su isključivo mašta tek sa malim detaljima stvarnog života. Fotografije koje stavljam na blog su moji uradci ako nije drukčije navedeno. Voljela bih da me najprije pitate ako želite što preuzeti.

A. Ž. K.

Ne
Uglavom ne komentiram komentar koji je ostavljen na moj post, niti se vraćam vidjeti da li je ostavljen komentar na moj kod drugih blogera. Zato, ako mi nešto želite reći ostaviti komentar na mom blogu, ako ne želite nije nikakav problem niti ako ne svratite.

Ako želiš nešto reći
demetra02@gmail.com

Početak
Blog je ponovo registriran 13.01.2013.

ljubav

30.07.2014., srijeda

Bolje je biti bez one stvari nego bez sreće


Čuli ste, a i rekli ne jednom:" Sreća mu/joj se osmjehnula" ili "Rodio/la se pod sretnom zvijezdom" ili najjednostavnije: "Imao/la je puno sreće". Izgleda je stvarno bolje biti bez one stvari nego bez sreće.
U zadnjih desetak godina gotovo svake pronađem bar jednu djetelinu sa četiri lista. Prošle sam ih što u HR, što u IT pronašla čak deset. Mogla bih reći da su one pronašle mene jer ih nisam specijalno tražila. Na primjer ovu od prije četiri dana za malo sam zgazila jer smo Šira (terapijski pas moje kćerke) i ja bile u šetnji niz vrtove. Prolazeći kroz travu koja je prošarana djetelinom Šira je pokušala uhvatiti neki komad drveta i kada sam se sagnula da joj dohvatim na dvadesetak centimetra od ruke ugledah je. Stavila sam je prešati u papir i napisala datum. Zašto priča o djetelini? Naravno u pitanju je sreća koju se često veže uz djetelinu sa četiri lista. Dakle što je sreća? Wikipwdia kaže da je definicija sreće jedan od najvećih psihologijskih problema. Zanimljivo je pročitati, zato vam ostavljam link. http://hr.wikipedia.org/wiki/Sre%C4%87a
Kada bih ja morala dati odgovor na pitanje što je za mene sreća, nisam sigurna da bih mogla kratko i egzaktno odgovoriti. Pokušala sam već nekoliko puta i zapela na samom početku. Ljudi najčešće govore da je sreća biti zdrav. Dobro, naravno da je to sreća, ali možeš biti zdrav i ništa drugo ne imati. Recimo, nemaš kunu za komadić kruha, nemaš krov nad glavom. Za nekoga je sreća imati djecu, a za neke roditelje čija se djeca drogiraju ili postaju ubojice nisam sigurna kolika je sreća. Netko želi obitelj i misli kako su sretni prijatelji koji su u braku, no neki od njih imaju nepremostive probleme i njima brak baš i nije sreća. Trenutno sam izuzetno sretna jer mi je život dobio novi poticaj. Da li je to odgovor, možda, ali definicija sigurno nije. Volim razmišljati o tim zamršenim pitanjima.

- 07:21 - Komentari (15) - Isprintaj - #